12 iemesli, kāpēc nedrīkst palaist garām melleņu laiku



Tā ir taisnība - melleņu laiku būtu grēks neizmantot, šīs veselīgās ogas melleņu laikā jāiekļauj ikdienas ēdienkartē, ko nevar apēst - jāsagatavo ziemai. Mellenes ir īpaša Latvijas bagātība, par tām interesējas Ķīna, pirms pāris gadiem sākot sarunas par melleņu eksportu uz Ķīnu, kur šīs ogas maksā ļoti dārgi, tāpēc daudzi vecāki saviem bērniem šīs vērtīgās ogas nevar atļauties.

apollo.tvnet.lv


Līdzīgi raksti:

Jautājums par risku, ko cilvēku veselībai rada enerģijas dzērieni, tiek aktualizēts arvien vairāk. Ko darīt: izglītot sabiedrību par šīm lietām, ierobežot vai aizliegt enerģijas dzērienu izplatīšanu? — Jaunākās nra.lv ziņas

Iespējams iegādāties arī īpašu jogurta mašīnu vai jogurta gatavošanai piemērotu trauku, taču var izlīdzēties ar to, kas jau ir tavā saimniecībā. — http://www.kasjauns.lv

Sāļie riekstiņi, kartupeļu čipsi un gāzētie dzērieni no skolām ir padzīti, bet vai tur jāstāv saldumu automātam? Mazo skolēnu vecāki uztraucas, ka ģimenē iedibinātā veselīgā dzīvesveida idejas sabrūk kā trausla vafele brīdī, kad bērns savu… — Diena.lv – LAT

Kļavu sula ir dabas limonāde, jo tā var saturēt līdz pat 10% cukura, parasti gan tas ir ap 3%. Ne velti no tās iegūst dabīgo saldinātāju - kļavu sīrupu. Tāpēc sulu dzeršana var ne tikai veldzēt slāpes, bet arī sniegt enerģiju, stāsta uztura speciāliste Eva Kataja. “Kļavas sulu dzeršana pavasarī noteikti ir laba doma, jo tā satur gan minerālvielas, gan enzīmus, dažādas organiskās skābes un citus savienojumus, kas labvēlīgi ietekmē mūsu organismu. Tā kā pavasarī organisms nereti ir saguris, papildu uzturvielu piegāde nāks tikai par labu. Protams, minerālvielu koncentrācija nav pārāk liela, taču proporcionāli visvairāk kļavu sulā ir mangāns un kālijs, un nedaudz ir arī magnijs un kalcijs.”

Pēc dalītā uztura principiem pārtikas produktus iedala trīs grupās – produkti, kas satur ogļhidrātus, produkti, kas satur olbaltumvielas, un neitrālie produkti. — Jaunākās nra.lv ziņas